Bajs goes nice.

0kommentarer

Ja, jag erkänner att jag mått ganska krasst veckan som varit. Sen att det beror på olika saker och framförallt en är väl kanske inte heller så stor hemlighet antar jag. Men från det att jag lämnade teatern igår och gick hemåt så har jag fan aldrig mått bättre. Jag må vara sårad i hjärta och kropp men nej, jag har inte ont av det längre. Jag står på egna ben och känner mig ganska stark. Jag bestämde mig för att ingen ska få ha sönder min helg.

Så blev det.

Får se hur allt ter sig efter hela teateruppsättning som river igenom nu.

Som förövrigt drar lite dåligt med publik.

Jag gillar läget nu. Flörtar med allt som verkar något att ha, men när allt kommer omkring finns det bara en man för mig och det är min pappa... nej, CG! Ehm.. hehe.

Nåväl, det blir tentaplugg hela veckan och sen är det tenta på fredag. Det firar jag sen med en fet teaterfest, jag ska bli dräggfull. Hångla med människor och ptjaa sen ska jag hem och spy på mitt golv.

CG får torka ;D

I know the rain is just washing you out of my hair, and out of my mind...

 

Nej, nu ska jag hinka i mig mitt billiga, men goda te från coop. Sen ser det ut som om det blir VG i alla fall. Allt för mitt lilla frö Ingrid.

På återseende :*!

Kommentera

Publiceras ej