Bloggen som tappade all humor.

1kommentarer

Min blogg är inte lika rolig som jag först intenderade den att bli. Nu är den bara för seriös och deprimerande.  I och för sig så är mitt liv i just den tappningen just nu så det är väl bara rimligt att MIN blogg reflekterar MITT liv.

Dock vill jag dela med mig av ljusa stunder och glada skratt från lilla CG, han är ändå anledning till att bloggen föddes. Mina deprimerande stunder finns liksom att läsa om på Helgon.se eller Emocore.se.

Inleder i nuläget dagen med en kopp kaffe, härligare finns nästan inte. Ptjaa om man räknar bort sex, vakna upp i armarna hos den du älskar osv. vill säga. Dessutom kunde ju kaffet gärna få vara varmt. Tonerna av Damien Rice skrålar sensuellt i bakgrunden och det finns tusen ställen jag hellre skulle befinna mig än sittandes framför mitt skrivbord med en fesljummen kopp snabbkaffe.

Jag borde ha tvättat igår, hade kommit iväg hemåt mycket tidigare då. Finns många saker jag borde gjort, och inte gjort för den delen. Faktum är ändå att jag inte känner ånger bara en ofantlig längtan, smärta och den där domnande dova lite smygande känslan som kan komma när man känner på sig att man varit satans korkad.

Jag faller allt för lätt och inte heller i rätt personer, antingen är de idioter, känner inte samma sak eller så blir det kort om tid, eller så är bara så att de inser att jag är så sjukt äcklig människa att de rusar ut genom dörren.  Eller allt på en och samma gång. Jag vet att jag tjatar om detta och det är antagligen något de få som läser min blogg får stå ut med. Jag kan inte vara alla till lags.
 
Jag ska träffa!
Min lilla tax som saknar mig så det så!


Just det, det är både första april och skärtorsdag, hmm jag tänker inte äta något av ägg, kött, fisk etc. Mamma får säga precis vad hon vill. Jag vägrar. Lura folk kanske man kan göra. Det vore ju bara roligt. 
Nää jag ska sitta i soffan, krama om den lilla som på riktigt älskar mig, dvs. Lizzy, lilltaxen och sen ska jag dricka mitt kaffe. Träffar jag Linda som kommer hem från norr så ska jag baka henne bågot, hon har ju nämligen fyllt 20 år, eller ja det var den 12e mars men jag har inte träffat henne innan det och inte efter heller.

Humöret dippar ännu mera och Placebo spelar i högtalaren. Bandet är sjukt galet bra (för att använda dessa fräsiga termer). Alla som sett Cruel Intentions vet vad jag menar, det är nämligen Placebo, every you every me som inleder hela filmen.
Finns många bra låtar med det bandet och vill ni att jag tipsar än mera så är det bara att slänga in en kommentar.


Man kan säga att jag har fin kropp om man nu är blind... Men! Jag har festkläder i alla fall och jag var antagligen ganska glad här. Bara CG som tyckte jag var så söt att han gjorde ner sig.

Uhm nää om man ska ta och kasta av sig det ledsna tankarna och anletet, kräma på duschen (mera fräsiga termer! xD) och sen ta tag i tvätten. Som jag låtit vänta alldeles för länge sen fara hem.

På återseende :* (Efter påskhelgen) Har inget nätverk hemma hos min mamma och pappa. Eller jo men ingen dator att låna. 

1 kommentarer

Kattungen

12 Apr 2010 00:37

massa fin klänning och du är supersnygg ;D glöm inte att jag är stolt ägare av världens snyggaste brud <3

Kommentera

Publiceras ej