Currygurkans dag!

0kommentarer

Det är påskdag och jag har farit hem, imorgon är det teatermöte och jag kan väl inte påstå att jag ser fram emot det så jättemycket. Jag hade ju kunnat göra det, men njae. Nog sagt om det skiten. Tillbaka till CG som var i sitt esse igår. Han hoppade och gungade i sin nyckelring så till den grad att väskan börjde hoppa. 

Någon dag ska jag höra av mig till mannen som är skyldig en bit kvalitétstid och en öl. Faktum är att jag inte träffat människan sen efter studenten och det skulle ju vara spännande att ses igen bara för att. Om det är av positivt intresse.

Sen ska jag leka lite med Lisa som går och fyller 20 år imorrn STORT GRATTIS till henne :P

Får se vad som händer mera idag och imorgon.

All miserabel skit som bubblar upp.

Yeää på återseende :*

Kommentera

Publiceras ej