Ett helt sonika inlägg som jag är i behov av.

0kommentarer

Har haft en väldigt tumult vecka, i alla fall om man ser det emotionellt. Mina känslor har väl svallat över både en och två gånger på flera sätt.
Allt för en liten skitsak egentligen. </3
Jag vet att jag är så satans dum och har gjort många felval i mitt liv. Speciellt många nu på senare tid.
Jag känner mig bara så inåt helvetes trött på att behandlas som en gammal tidning eller något annat utbytbart. Okej, jag är inte vacker eller alldeles underbar på det viset, men jag förtjänar väl i alla fall att någon kan älska mig. Eller ska jag förbli någon sorts lösaktig känslokall hora, för att använda det ordet.
Jag är så satans trött på att vara någons tidsfördriv. För fan jag är en människa med egna känslor.
Men jag antar att jag har mig själv att skylla. Ganska osmart att falla för någon så ignorant och som dessutom ska fara iväg på en (för mig) jobbig resa.


Men man ser hans tjocka rumpa xD


Jag kommer vara den som står där som ett fjån och gråta ögonen ur mig i sommar för att jag är dödsförälskad (ehm jag överdriver lite)... i en person som aldrig kommer förstå att han stampat mitt hjärta fördärvat. Som inte kommer må lika pissigt som jag när sommaren kommer. Som definitivt inte förstår sig på mina känslor. ARGH! det är så djävulskt frustrerande, jag behöver bara en kram till och från, kanske en puss, i alla fall lite omtanke.

Kanske ska jag leta vidare, till någon jag vet gillar mig, eller ja, misstänker gör det i alla fall. Jag är dock inte säker på att jag vill det. Jag har redan fallit för en idiot.

Hmm ptjaa, ska bege mig till teatern senare idag. Får se hur jag kommer må efter det. Antagligen värre än nu om jag är så synsk som jag tror.

How can someone deny these butterflies filling up his gut?

Rekomenderar folk att lyssna på All Time Low - Remembering Sunday.

I know the rain is just washing you out of my hair, and out of my mind.



På återseende :*

 

Kommentera

Publiceras ej