...Nu blev det helg på riktigt.

0kommentarer

För att vakna med tårarna rinnande och en liten avsaknad av en viss tax. Hemlängtan kan vara något av det värsta som finns. Jag behövde dock en liten kram och några andetag sen så var allt okej igen. 
Vaknade runt två på dagen och har spenderat dagen med att mysa omkring i Hannes mysbyxor och strumpor, plus min egna stora grå tröja jag fick av mamma förra jul. Det är mys deluxe. Lördag var väl lite av en mysdag.

Söndagen fortsatte i mysighetens tecken för att sedan övergå i något av en förlamande smärta, alla som är av kvinnligt kön vet nog vad jag talar om. Så en ipren och lite värme senare har jag hunnit kasta iväg ett mail till 1Q på Värmlands nation där jag frågar huruvida jag ska gå till väga för att byta nation. Det ska nog lösa sig bra. Diskade och druckit några koppar te och kaffe. Nej, jag känner mig lat men jag vet inte vad jag ska göra, rör jag mig så är det som om någon vrider om musklerna i nedre delen av min mage, rygg och lår. 'Jag känner mig ju inte mer berättigad vila bara för att jag har ont, det bästa är ju att röra sig så blodflödet ökar och syresättningen stiger. :C Blääk.

Får se hur det blir nu när helgen går mot sitt slut. Imorgon är det måndag igen och en vecka kvar till upprop och nollning maha! Loveydovey. Kart som satan jag är peppad för skolstarten. Ska bara handla lite grejer så jag inte sitter där utan anteckningsblock. :P

 På återseende! :*

It is unfortunate love, I get ready to travel again, the days here are counted and they are getting lesser for each second. Some day I return. Before the snow lies sleeping on our streets.   But not before the first leaf hit the sidewalk. I got some books to read and some clothes to nit. When that's done I will have all time you ever want to spend. You might even get a bit tired of me I'm afraid. ^w^




♥ "men" Hehu... 

Kommentera

Publiceras ej