Pengagräset växer inte...

0kommentarer

Dag 2 ensam hemma hos Hannes, magen är verkligen lika krånglig som igår, jag förstår inte vad den är så surig för, men den blir då inte gladare av lite kaffe det är ett som är säkert, min vikt går sakta neråt hela tiden också, har ingen aning om varför. Det borde inte göra det.



Att sitta ensam såhär dagarna igenom har fått mig att delvis plugga, delvis drömma om snygga skor. På nelly.se har jag hittat ett par fantastiska skor som verkligen skulle passa mina fötter ypperligt perfekt, får skaffa dem när jag gått ner till 60 kg prick bara för att belöna mig att jag varit duktig. (har tyvärr ingen bild på skorna) sen har jag funderat på en ny piercing som jag nödvändigt behöver införskaffa om jag nu inte planerar att skaffa nya tänder inom 10 år. två gängade plastkulor istället för de i titan jag har nu. Nöta på tänderna kan jag göra ändå.
Nej, men pengar är verkligen något jag nästn ärligen drömt om. Får jag inte CSN om 8 dagar får jag väl ringa min kära mamma och låna pengar hem till Uppsala. Har planer på att fara tillbaka till Flogsta antingen den 28e eller den 29e får se vad som blir bäst. Jag kom att tänka på att jag kanske måste vila upp mig innan uppropet och införskaffa lite anteckningsblock etc. Frick! Kom på att jag måste kolla upp kurslitteraturen, byta nation och förbereda inför nollningen... Shit! Jag kommer antagligen stressa sönder. Bara jag hittar plats att andas på så ska det nog gå fint.
Nu blir det nog till att kasta sig in i duschen nu, sen ska jag laga mat till en hungrig karl som kommer hem från jobbet. Jippi! ^^ (Det kanske är farligt att inte ha maten klar om han är så hungrig ;P) Mehehe.

Så, duschen var det ja.
CG får hålla ställningarna så länge. På återseende! :*


8 days til I'm human again, 8 days til I can stand on my own two feet. Again.

The love I harvest for you will only have an end if you want it to. Watashi wa ai suru.

Kommentera

Publiceras ej