Runaway ^~^

0kommentarer

Jag har således bytt lokalisation fram till skolstarten igen. Just nu ligger jag bekvämt i en soffa mitt i Vara. Hemma hos Hannes. Ja, mina vänner, jag rymde bort från Uppsala med mina sista CSN-pengar. Kommer hem med de som kommer den 25e. Så beräkna mig post 25e augusti. Jag kommer underhålla mig med att plugga cellen, sticka på min halsduk och teckna en hel del. Får se vad jag  mer hinner med då Hannes far iväg till jobbet. Annars blir det bra fullmode mys deluxe som står på schemat. Eller ptja om vi båda inte är fullkomligt trötta, störst sannolikt då han börjat jobba igen. Jag kommer bara trötta ut min lilla hjärna och kanske min kropp med då det blir lite motion. Got to get in shape again.. or skip the "again"part... :D

Hur som haver, jag har min telefjon och antagligen tillgång till dator så är det något ni Uppsalafolk känner för att säga så är det bara att hojta till!

Själv tänker jag njuta av solen och myset här nere.

I could never thank you enough. But all I have to offer is a heart and all the love it contains. No need to save it for later, cover yourself in my love. So I tell you.. Thank you from the bottom of my heart. 

På återseende! :* 

Kommentera

Publiceras ej