Til' we meet again ♥

0kommentarer

Sitter vid Hannes dator och bloggar för omväxlings skull. Har fruktansvärt ont i magen och mår vansinnigt illa. Likt förbannat har jag klarat av att göra några armhävningar (breda för att träna mina snygga bröstmuskler ;D haha) Jag tränade dessutom mina triceps och eftersom Darin - Microphone går på repeat här hemma så kanske man ska ta sig en sväng om och svettas som ett litet arsel.

16 dagar kan göra en mer än hemmastadd faktiskt, och det är inte utan att det kommer kännas sjukligt konstigt att åka härifrån. Jag trivs. <--- Punkt! Det går inte att säga för många gånger.
Men det är en nystart jag söker. Ny plats, nytt liv, nya drömmar. Om 2 år har jag dessutom världen för mina fötter, jag kan bo, jobba och verka var jag vill. Förhoppningsvis får jag med mig Hannes. Förhoppningsvis vill han ha mig då åsså :D hehu.

Norge skulle vara ett mycket spännande nordiskt land att jobba i, eller Danmark. (Ja, jag har planer på att tjäna pengar hehu...) Var är då mer rätt att vara än just där? Eller varför inte utanför Skandinavien? Europa? Japan är annars mycket lockande. Förvisso kan jag knappt bygga en meníng på japanska men det finns kurser att gå.

Maah jag vill ta min examen nu på en gång. Sen när jag är en 35isch ska jag vidareutbildiga mig huhe ^~^

Nej, nu ska jag dansa vidare. Vi hörs!

På återseende :*

Magnert
I feel your love, and every second of this dream I have to tell myself it's for real ♥. I don't dream, You are here, and I hope you stay as long as we have the time, the air and two beating hearts.

Kommentera

Publiceras ej