Har man inget att göra så målar man.

0kommentarer

Hejsanhallå! Mycket har gjorts och mycket är kvar >.< Ser ut som om det blir att städa badrum imorgon, gå till ICA, se på föreläsningar, skicka in Bolognacrap (dvs korta sammanfattningar från studiebesök via universitetet) :@ och annat grejs.

Idag tog jag det uhm piano.
Så det målade lite med min pappas akvarellfärger, mixade in lite tusch. Resultatet blev: Mycket söta grejer.










Har inte kunnat träna på åratal känns det som men efter nyår är det baskemig dags. Eller ja, dags har det varit länge men nu så blir det slagi saken. Tyvärr är min hals i tusen bitar just nu så en liter te per dag går väl åt. 
Får låta bli att röra mig överdrivet i veckan så kanske jag kan lämna lite blod till sjukvårdens förfogande. Jag har med skräckblandad förtjusning väntat på det nu väldigt länge. Ska det inte bli av nu för att jag för första gången på länge blir sjuk, så blir jag på riktigt förbannad.  

Funderar fortfarande på vad man ska klä sig i på nyårsafton och ptja, det börjar ju närma sig. Vill ju inte se ut som mysmjukis. Nää, klänning på nyår är väl något jag tänkt mig, möjligen kjol och topp. Fortsättning följer på det i-landsproblemet.

Nu tänkte jag ordna undan lite grejs här och sen kanske dricka mig ännu en kopp te, vi hörs syns och råkas.

Like a wind touching my hair I sence a love so strong.

<3

Kommentera

Publiceras ej