Äntligen hemma!?

0kommentarer

Hejsan svejsan, hade ett kort avbrott i bloggandet tack vare de 10 bästaste dagarna den här månaden. Jag var nämligen på besök nere i Vara. Det var, för att uttrycka mig Uppsalaianskt, awesome!

Men nu är jag således hemma i Uppsala igen och det är inte utan att det känns lite tomt och smärtsamt faktiskt. För när den man vill vara nära ganska så hela tiden är 40 mil bort så ptja, då saknar man ganska mycket.

Så jag far bort från ensamheten hem till mina föräldrar och min lite mindre fyrbenta hjärtevän, Lizzy! Ska krama av henne pälsen. <3

Hmm mja, betalade räkningar nyss och nej, jag har aldrig gjort något mera smärtsamt i hela mitt liv. Aj! Mitt konto skrek i ren ilska och smärta. Usch hatar att jag skriver så här men det blir ytterligare lite parasitliv för min del. Annars blir det svält som står för dörren, det går ju det med men...

Lyssnar förövrigt nu på YouMeAtSix's nya album och det är helt okej att lyssna på faktiskt, lite deprimerande texter om förlorad kärlek och jag hatar att jag känner in känslorna i sångerna. Känslor intar en på ett sätt som inget annat kan göra så är det väl antar jag.

Det blir tvätten nu, sen far jag hem och andas i det tomrum som bor i mig.

På återseende. :*

Kommentera

Publiceras ej