Hunger hurts but starving works...

0kommentarer

...If you wish to die that is. Det finns allt för många tjejer som verkar tro att det är fint att vara jättesmal. Jag kan hålla med om att även jag tyckt det. Vissa tycker det så mycket att det går till någon slags överdrift. Folk vill skaffa sig en ätstörning och uppmuntrar varandra med olika thinspirationklipp, kolla in Youtube, där är det helt fullt av dem.

Jag ska erkänna att jag inte är den som är fullkomligen nöjd med min kropp och hata mig för att jag säger detta men jag har själv svält mig ett antal gånger. Med samma utgång efter några dagar, yrsel och konstant trötthet. Jag vet bättre men likt förbannat så... önskan att bli smal och förmodligen snyggare mer attraktiv, etc. tar över liksom.

Så, för att försöka vara en nyttig person med rimliga mål (jag vet själv att jag aldrig kommer kunna väga under 50 kilo liksom även om jag kanske vill det) så har jag istället börjat med en typ av metod för att få mig själv att äta när jag verkligen inte känner för det. Detta genom att göra små matlådor med dagens middag liksom, jag kan inte komma undan, bara värma i mikron. Inget jobbigt och jag får mat.

Gillar liksom inte att bo själv och laga massvis med mat, då struntar jag i det istället liksom. Mina hjärnspöken får väl ro men jag mår ju skit fysiskt sett.

Nog om mina näringsproblem.

Jag har en stalker, eller ja, en väldigt creepy person på min sommarkurs, isch *-* . Mer om det vill jag inte nämna men det ger en sorts obehaglig efterkänsla och nej, det är inte behagligt liksom.

Kursen är som tur är snart slut så det bådar ju gott i alla fall.

Nää nu tänker jag hitta på något annat nyttigt att göra, vi hörs ses och råkas...

På återseende :*

Kommentera

Publiceras ej