Kan du, så tro tusan att jag kan bättre!

0kommentarer

Jag kom således hem från mina föräldrar idag, det luktade ganska unket i min lägenhet, antar att det berodde på värmen och att jag inte varit hemma på mer än en helg. Så jag öppnade fönstret och släppte in...ännu mera värme. Ja, det har varit så fasansfullt kvavt här hemma, hoppas nästan på ett urladdande åskoväder, jag menar, jag har ju ändå ett - två faktiskt- täcken att gömma mig under. Bara det blir bättre väder är jag glad. Klibbig värme är inte alltid härligt.

Jag har legat i solen och läst, haft en tax på magen av och till och det har varit mestadels jättehärligt. Somnade igår på golvet utanför mitt gamla rum på grund av den hemska klibbvärmen, utanför körde fläkten på högvarv så där sov jag och taxen gott.

Imorgon har jag sista laborationen på sommarkursen som alla redan vet namnet på antar jag. Det närmar sig och det kunde inte vara skönare med ett avslut på den där kursen baah.

Nää, nu är det dags att göra sig lite redo för att krypa ned i sängen nästan. Uhm.

På återseende! :*

Kommentera

Publiceras ej