Som en gammal vän.

0kommentarer

Träffade Osvald idag och tog oss en långfika på Hugo's i Uppsala, det var väldigt trevligt, vi diskuterade massa nostalgiska grejer tillsammans. Skickade senare hem honom och nu sitter jag här, bloggandes och förundrad över hur mitt liv faktiskt förändrats en massa den här sommaren.
Jag antar att jag har blivit en mer adult person. Mognare i mina beslut och i känslorna jag har.

Funderar fortfarande på vad jag ska köpa till min kära far i födelsedagspresent. Eftersom CSN har bestämt sig för att jag ska få vara lite fattig nu i sommar så är det ett evigt trixande med pengarna för att jag ska få komma ned till Vara. Så min kära far får väl stryka lite på kanten där, men å andra sidan är det säkert jag som får bli utan mat i någon vecka, det blir nog bra det. Det kommer vara värt det till slut, det är jag helt och fullt säker på. 

Imorgon är det sauce bearnaise som ska tillagas på lab. Uhh, jag vet inte hur lite jag vill göra det liksom, avskyr kursen just nu faktiskt, och vet inte ens vem jag ska få laborera med heller så. Men det ska nog gå fint, jag har ju gått en laborationsmetodikkurs, men jag antar att detta är helt annat, typ hemkunskap i femman eller så.  

Näpp, nu blir det till att titta på handlednignen (receptet :S) och sen ska jag hoppas på ett helt awesome väder imorgon. För då ska jag sola. 

Kiss the rain. And I'm not far. Distance is never bigger than a heartbeat ♥

På återseende! :*

Kommentera

Publiceras ej