En kort sommaledighet ahead!

0kommentarer

Sista tentan för terminen skrevs igår, och jag kan ju erkänna för mig själv att den var förjävla svår. Birgitta hade verkligen bestämt sig för att sätta dit oss så att säga. Men nu har jag äntligen ledigt i 10 dagar. Det känns härligt vill jag mena, bara sola och ligga och steka.

Sen börjar min kurs, kemin i köket, det ska faktiskt bli helt awesome. Kanske kan jag få träffa lite nya människor och inleda lite nya relationer.

Jag var således på tentafest igår ute i Lilla Sunnersta, närmare bestämt hemma hos Kim och Lars. Det var väldigt trevligt och cykelturen ut var minst sagt ganska härlig, tog i runda slängar en 45 minuter ut. Men jag ljuger om jag säger att det var en optimal fest.

Jag insåg nu att jag cyklat ganska mycket igår. Tog mig från Flogsta till Allianshallen i Boländerna/ Fyrislund vilket ligger cirkus en timme hemifrån på hojen. Så sen hojade jag hem också. Efter det ut till Kim och sen till nästan fots hem.

Åkte hem och somnade senare på morgonen.

Nähepp nu ska jag svänga mig in i min dusch och sen ska jag ta itu med min ostädade lägenhet och ett obakat bröd. Yeah!

Kommentera

Publiceras ej