Sömnlösa bloggaren som aldrig bloggar.

0kommentarer

Goddag, godmorgon, godkväll. What ever. Jag kan inte sova. Jag är inte nervös över något alls, men undrar om jag borde det. Kom på att det är hundra år sedan jag bloggade minst. Har haft en del att göra faktiskt och har det än. Klockan är kvart i fem och jag funderar på att dundra ut i finvädret på en promenad typ. Ta det lite lugnt med vaden som spökar eller konstant väljer att ge mig sendrag. På onsdag är det besök i Flogsta som ska bli. Långväga dessutom, inte utan att jag är lite smålyrisk i ämnet. Herrn stannar över midsommar så jag far inte hem då heller.

Men tillbaka till varför jag är uppe och ugglar.. Tänker för mycket på allt som far i kring i huvudet på mig, jag var förbaskat hungrig så jag åt några bullar och två knäckemackor. Hahah fint det då. Ironiskt nog hatar jag min kropp. Då är ju bullar bästa medicinen. Det är så säkert så. Blä.

Läser en kurs som heter kemin i köket, den är nice.

Men nu ska jag ladda musik på min Mp3 och sen bege mig på promenad. Hejs.

På återseende :*

Kommentera

Publiceras ej