Efter en bra dag kommer en.. till bra dag?

0kommentarer

Hade en otroligt bra dag igår. Allt gick så bra som det skulle. Tentan som jag planerade blanka fick jag precis godkänt på. Laborationen gick helt smärtfritt, Kais, labbhandledaren var till och med glad. CG gjorde segerdansen. Vi fick CSN igår, så jag och Lisa firade med en öl. Och en cider. CG fick snällt stanna hemma och halvt riva lägenheten.
Många nya citat föddes igår men jag kommer inte ens ihåg hälften. Lisa och jag gick tillsammans hem efter öleriandet, bussarna slutade gå halv 1 och det var vi ganska arga över muttrade och sjöng Fucking the moon cause his dick is tooo big! nanana (8). Sen sa jag till Lisa att huset viskade åt henne då blev hon rädd.. Ja, jag är ond ibland.

Dagen efter, alltså idag har åsså varit ganska bra, inte lika som igår då men nästan.
Hade föreläsning och gick sen på stan med Lisa. Den kvinnan kan man inte umgås med för mycket, t.o.m CG gillar henne och han har väldigt svårt för folk, han brukar vända sig bortåt. Men nu dinglade han så glatt i väskans ena ände.
Fick tag på en klänning som var fin, och lite fint bodybutter med doft av cocos, mums liksom. Ptjaa sen har jag väl inte gjort så mycket mera skojigt, var på Tant Grön för första gången i mitt liv, tant grön är dyr men det verkar ju vara en fin affär med bra kvalité så då får man vara lite dyrare. Lagade mig en pizza som smakade förvånansvärt bra endå. Trodde den skulle vara äcklig men icke. Helt okej. ^^

Nu ska jag leka med currygurkan innan han släpper en atombomb på mig, han är så leksugen den lille rackarn.
På återseende! :*

Kommentera

Publiceras ej