Trött Matte, Glad CurryGurka.

0kommentarer

Hej halloo..zZzz Idag är inte den helt bästaste dagen vill jag mena. Jag är helt död, pank som en lus och just nu hoppar currygurkan runt på mitt golv och låter, han vill kalla det sjunga men det kan ju diskuteras. Men! Det är fredag och hela helgen är påväg att bli awesome. Jag den smarta korvpluggen har bjudit hem en helt bäst person och ja, jag har ju inte ens mat åt mig själv. Är jag underbarast i världen eller??? Så jävla klantig jag är!

Till dagen som förlöpt. Vaknade vid en omänsklig tid som vanligt, begav mig till BMC, min livsmetropol för tillfället, släpandes på en väska och CurryGurkan.  Han skulle som vanligt vara tvärtemot och ha sin vilja fram den jävla skitungen.

Vi satt hur som haver på en föreläsning a' 45 min sen dog den och vi skulle gå och ha räkneövningar trodde vi, jo men in my ass att vi skulle. Ingen kom och jag Lisa och CG satt och bara muppade loss nere i BMC's källare.

En helt ny värld öppnade sig för oss, eller ja flera världar faktiskt, mattens, fysikens och Torgnysarnas värld.
Såå efter att vi insett att ingen ville räkna med oss jävlades vi lite på tavlan som var så ren och tom och sen begav vi oss hemåt igen.

Jag somnade nästan direkt efter att ha insett att jag faktiskt kommer vara otroligt fattig i 6 dagar till. CG bara fnittrade åt mig på det där elaka viset bara han kan och dinglade lite med sin majsfärgade överviktiga kropp. När jag fräste tillbaka att han såg ut att ha "the worst combover ever" så tystnade han och rufsade till sitt vita fjun till hår. Han blev säkerligen ledsen.

Jag sov ganska länge tills det att CG tyckte att det var dags att öva på Rysslands nationalsång. Klart som fan man vaknar av det. 

Här är jag nu, japp jag ska hämta min post, förmodligen duscha, dammsuga lite och sen stillsamt vänta på att klockan ska bli 8-isch för då får jag nämligen Världens bästaste besök <3 CurryGurkan låser jag in, han kan ju få för sig att hitta på bus.

Akta er för de negativa 72 torgnysarna som springer lösa kring Uppsalatrakten. Speciellt du, Lisa.
På återseende! :*

Kommentera

Publiceras ej