Varning för snöras. Se upp! X'D

0kommentarer

Kaboom! Japp, snön slafsar ner från taken likt ljudet av en ko som skiter från hög höjd. Men skyltarna som ska tala om för en att man ska akta sig för snöras är ju helt patetiska här i Uppsala. Liksom "se upp" jaha *tittar upp* SLAFS! Vafan liksom! Hurra! Jag fick snökobajs rakt i ansiktet, kom igen inte fan ser man väl upp, då är man ju otroligt dum. Man aktar väl sig kanske, går åt sidan... Eller något ditåt.
Sitter nu och pluggar metabolism, tycker det är otroligt roligt, nästan. Kan ju annars göra som min stackars föreläsare Birgitta sa: Man måste ge upp! Det sa hon om sin stackars dator hon inte fick att funktionera. Men ptjaa CG fick sig ett väldigt gott skratt åt beteendet. Faktiskt jag med.

Pratade om vårt nalkande fadder-/tuktmästarskap som vi ska ha för kommande BMA när vi väl börjar vår 3e termin, det kommer hända mycket skoj om allt går som det ska, tänker definitivt inte lägga ut några som helst avslöjande fakta här. Jag menar, tänk om min blogg blir rikskänd och att någon som följer min blogg funderar på att läsa till biomedicinsk analytiker i Uppsala. Då håller det inte att avslöja sådant som ska vara confidentiellt. Jag har verkligen kämpat med CG om att han ska knipa näbb. Han är en sån skvallerbytta.

Nog om det.

Jobbar för övrigt på plugga mig igenom dagens föreläsning om CITRONSYRACYKEL (ov doom?) (Jaa!) Isch man får ju magsår för mindre, den är här, den är nu och den är fan i mig mer hänsynslös än en speedaad ångvält med Bert Karlsson i. 

Så här många chokladbollar har du ätit på 3 år, inlindat i bacon, blandat med fimpar känn hur det känns nu, vill du verkligen ha det i magen? Nej, just det! - Anna Skipper.
Den kvinnan är underbar och må vara den största hycklaren i världen, här kommer hon med ett eget varumärke som ingen student i hela världen skulle ha råd med, säger att man ska äta sunt och absolut inte hålla på med några dumheter.. Så hittar man henne med ett glas rött i ena handen, 3 cigg i den andra och en fet cheeseburgare i den munnen. Alltså vad är grejen. 
Nog sagt där, hon är underbar jag menar, hon får ju faktiskt folk att tappa i vikt. Och få Bert K att bada i mjölk, folk att känna på saker inlindat i bacon och med fimpar intryckta och söndergojsade. Det är vad jag kallar fredagsmys!

Nehedu, nu ska jag och CG plugga metabolism och statistik (inte nödvändigtvis i den ordnigen) sen.. ska jag nog sova (Y)

På återseende! :*

Kommentera

Publiceras ej