10.10.10 eller 42.

0kommentarer

Dagen datum ja, förrutom att det bara sker vart tusende år och att vi nu ska förstå meningen med livet (tydligen)i så tycker jag inte det är så väldigt speciellt.

I övrighet har dagen varit bra, jag har varit helledig och hjälpt mamma lite här hemma i Gimo. Far hem till Uppsala lite senare ikväll. Det är med tungt hjärta jag far hem faktiskt. Vet inte hur många som har fått förstå att jag i ärlighetens namn hatar Flogstalägenheten jag bor i. Den är ensam och tyst, luktar unk och är liten och ful. Blää.
Ett är säkert och det är att jag absolut inte kommer bo där i all evighet. Tur är väl det.

Så, imorgon är det seminarie ett som gäller en medicinsk artikel på engelska som helt utan att ljuga inte är skitenkel. Men det är ju som sagt inte är helt omöjligt att genomföra. Det ska nog gå. Jag ger mig inte. 

Saknar hjärtat åsså. Det är än ett tag till jag får fara iväg till Hannes men jag kan inte annat göra än och tänka på annat sålänge. Som om jag inte hade plugg liksom. :D

Counting days, hours, minutes, seconds til I get to you. 
<3 A love so pure so simple, but yet so strong. You have me.


 

Kommentera

Publiceras ej