End of weekend :P

0kommentarer

Happ då var det söndag, som snart är slut med förövrigt. I morgon så ska jag fara till BMC och sjukhuset och sen är det ju så att jag ska repa teater. Får se hur bra jag kan mina repliker, men de ska sitta fint om jag inte minns fel.

Har förövrigt pluggat en del på teratologin och embryologin idag, det gick som smort faktiskt. Eller ja, det är små hickups på embryologin men det ska lösa sig imorgon tror jag. Då ska jag låna histologiboken på BMC, den bör ju kommit tillbaka liksom.
Köpte mig ett bra pluggate, trodde jag, också. Örtte med nypon och hibiskus, det ser ut som om man dricker kokad hallonsaft nästan. Perfekt såhär i höstmörkret. Dock så saknar det koffein, tur är väl det att jag har mitt orienttalte och gröna citronte. Om det skulle krisa nu under min fetaste tentapluggperiod ever.

Hoppas för övrigt min medicinska mikrobiologibok kan trilla in imorrn med, det skulle vara mer än awesome.

Har ganska tråkigt nu när dagarna går förbannat långsamt. Jag saknar min manvän till den grad att det gör lite ont fysiskt sett. :/

One thougt of you is all it takes to leave the rest of the world behind. <3
Not even my strongest focus stands strong against you and my brain. So all the books in the world, all bacterias and viruses. Get out, I have my love on my mind, for all day, all week long, and as long as I can.

Kommentera

Publiceras ej