Fire away! ...splutt splutt...*host* nej...

0kommentarer

Hah! Japp nu har jag således anmält mig helt på egen hand till omtentan den 30 okt. Det kommer ske kl 9.00 till 14.00 på Gimogatan 4 så det blir ju lite ironiskt nog nästan på hemmaplan. Men endå inte. För Gimogatan ÄR belägen i Uppsala...

Jag har ganska bra kommit iväg med ett bra tentaplugg. Schemalagt och hela kittet så nu hoppas jag bara att det ska bli skitbra.

Betalde även en snygg tröja idag, nämligen våran BMA-tröja. Tänker antagligen lägga ut en fin bild på den när den har inkommit i mina ägor.
Har även bokat jul och nyår. Jul spenderas i Gimo, med ett ganska underbart tillskott <3
Nyår spenderas, guess where! I Vara. OwO Det kommer förhoppningsvis bli oslagbart etc. om inte snön mot förmodan sätter käppar i tåg och andra hjul...

För att inte låta som en hyperaktiv ekorre hög på energidricka så  tänker jag tillägga att jag idag fått se något av det vidrigaste som finns. Maskar! Spolmask (typ av rundmask), bandmask och annan mask, maskmask. Alltså är det någon organism jag inte vill ska bo i mig så är det fasen en mask. Tror nästan jag hade mask där ett tag när man kikade på symptomen. Men jag kan nog försäkra att så inte är fallet. Så barn, ät inte bajspartiklar, det sprider oftast mask.
Fick lära mig en massa skoj om svampar och antibiotika idag. Jag älskar den här kursen, (just nu i alla fall).


En ond och ful hakmask.


Eller varför inte en snuskig spolmask som ser ut om en jävla böngrodd >.<

Det gäller bara att jag får min bok från icke nämda billiga bokföretag så jag kan komma igång med planerandet av detta kommande tentaplugg.

Here is all cold and somewhat dark. Hun, shine for me and give me warmth from the bottom of your heart <3

Kommentera

Publiceras ej