One down, one to go :)

0kommentarer

Hej hopp! Har nu grejat med omtentan och det gick. Jag vet ärligt inte resultatet nu i förväg men det känns ganska så bra. Det är farligt att tycka att det gick bra för då så blir man så lätt besviken om det inte gick så bra som man trodde. Men vi får se som den blinde sa.

Hade även rephelg med teatern. Så först fick jag irra omkring på V-dala för att min telefon inte är kontaktbar och sen så hittar jag ju inte så förbaskat bra där heller menar jag. Så, jag ska alltså se till att bli klar med seminarie 3, labrapporten för LM4 och klara av nästa tenta som svingar förbi den 11e nov. Tur att man har ordnat ett bra tentapluggschema då. Men det är endå lite knep med sem. 3. Förstår inte riktigt hur Tano tänkt sig där. 

Faktum är att hur mycket jag än vill ha tid till allt det här så vill jag att den här veckan ska gå fort. För jag är så sugen på att komma bort från stan. Bort från all stress. Känna mig lite älskad och mysa i höstmörkret. 

Det går nog fort, allt i mitt liv har gjort det nu faktiskt. Ganska skrämmande. Nåväl. Det ter sig nog bra. Jag har en fantastisk pluggmetod nu (tror jag). Så varför skulle det skita sig? Nää precis.

Hua, nu blir det till att nästan pillra i sig vinet och frukten sen blir det nog nanna kuddet för jag vet en som ska ut och springa imorrn när alla andra ligger bakis efter halloweengaquerna som råder ute just nu :D

På återseende :*

Take my hand so I can breathe <3

Kommentera

Publiceras ej