Så var det väl fredag igen.

0kommentarer

Ja, det verkar ju inte bättre. Fredag är det och om lite mer än en vecka så är det fan dags för att spika den där omtentan. Jag vet inte hur det ser ut med allas fredagsmys den här veckan men jag och bästaste tjockisen CG ska bege oss hem till mina kära föräldrar. Har räknat ut att det dröjer en bra stund innan jag tar mig dit igen så det var väl på sin plats. Jag vet inte hur det ska gå till, men jag ska tydligen försöka mig på att plugga hemmavid. Det är ju som så att i urminnestider har det varit komplett omöjligt och jag kan inte annat än skylla mina kassa gymnasiebetyg lite på mina föräldrars bostad. Dock vet jag att det även berodde på min psykiska hälsa just då, men ptja.
Hur som helst så väntar nu två föreläsningar, vardera två timmar långa innan jag kan pysa iväg till mina föräldrar. Tycker det ska bli trevligt med lite fredagsmys med taxen jämte omtentaplugget.

Bara en fredag till sen är jag där jag borde vara igen. Jag vet inte om jag försöker intala mig att det inte är långt kvar eller om det är för att jag saknar min karl så förbannat som jag för utomvärlden verkar tjata om att jag ska fara dit. Vilket som så längtar jag givetvis dit.

Tills dess ska jag hoppas på att bokföretaget skickar boken så att jag hinner begrava mig i plugg plugg PLUGG! Helt underbart, men för att inte låta helt manisk så får jag väl sätta punkt där för idag och hoppas på att resten av er som smygläser min blogg och er andra människor som jag vet kikar in då och då, en förbannat bra helg. För det ska jag ha.

På återseende! :*

Well.. uhn.. ^w^

Kommentera

Publiceras ej