En måndag med en touch av trött.

0kommentarer

Ja, som överskriften förtäljer så har det varit en otroligt trött dag, jag har precis diskat sista disken, har youtuben igång och kalendern i blickfånget.
Dagen på jobbet har varit en pers. Jag började upplärning på tecanen, en maskin som sorterar, avkorkar, centrifugerar, väger och mäter proverna. Min uppgift är att hålla den påfylld, underhållen, i drift och urplockad till rätt station då det krävs. Det har varit otroligt krävande eftersom jag igår åkte buss i 7 timmar med en jäkla knorr ut till Arlanda flygplats. Bussen gör verkligen aldrig en tur ut dit...

Vilket fall så blir dagen imorgon bättre, ska få vara en sväng på avhällningsbänken, vi är som old pals.

Vet förövrigt inte när jag far hemöver igen, en fnurra på tråden har uppstått kan jag lättvindigt sammanfatta det som. Så i dagsläget ser det lite si och så ut där.

That's what you get when you let your heart win.

...And as always I loose myself in you. ♥

Kommentera

Publiceras ej