Mitt ute på landet i någon typ av civilisation.

1kommentarer

Jajjemen! Jag är i Gimo igen faktiskt. Det är kvavt, borde bli åska och oväder när som helst. Gick ut med lilla sötkorv till tax. Hon tyckte det var så varmt att lilltungan hängde ut
Jobbar på och sliter på jobbet, i veckan ska jag se om bibblan är öppen för att hitta grejer om diabetes. Pöh jag ligger så inte i fas med det.

^w^

Mormor hälsade på mig idag mihih

So fine, I could stare forever. A thousand miles seems very far.. I'd walk to you if I had no other way.
Yes, you are all perfect to me.

1 kommentarer

Sannie - Life in the USA

27 Jul 2011 03:17

Sannie - en konstblogg- är bosatt i USA för ett tag. Sedan blir det att studera i Tokyo, Japan början av 2012.



Kasta en kotte på mig om du inte tycker om dessa äckel päckel kommentarer :)

Kommentera

Publiceras ej