Inga passerkortskort blir fina.

0kommentarer

Japp så idag blev det till att skaffa sig ett passerkort på UAS. Det var till att börja med förbannat lång kö, fick vänta i banne mig 45 minuter på att knäppa ett fult kort och skriva ut ett kort.
Ja, vad säger man, jag ser ut som om jag sålt smöret och tappat pengarna. Världens ledsnaste min. Eller som en annan sa, du ser ju nästan ut som en kille. Hurra! Vad glad jag blev.

Men ptja imorgon är det onsdag. Jag har lämnat in revideringen på labrapporten jag hade kvar. Allt har jag gjort på den skiten verkligen. Uääk! Ska bara jobba imorgon och sen kanske städa lite och koppla av en smula. Nästa vecka tar jag tag i diabetesarbetet dvs. sjukdomsstrimman som vi egentligen inte skulle ha... Nåväl.

Kass väder är det med, hoppas banne mig alla har det så, för vem tusan vill jobba i tryckvärme a'la bastu?
Har galet svårt att sova med när det är så varmt, man får välja mellan att ha fönstret öppet och bli myggmat eller stänga och dö att fuktlunga...

Förresten, jag har de bästa kollegorna en vikarie kan ha, dom är galna! Min handledare Janne, ska ha en eloge för att han är så bäst.

Hoppas solen smyger till en stund på fredagen och vidare in på helgen, då ska jag leka lite med min akvarellåda och sola.

Fool my heart once, I wont care. Fool it twice and you forever loses a golden heart. Caring and loving.
I don't lower myself and abandon people I love.

Kommentera

Publiceras ej