Friggin oturstisdag! :<

0kommentarer

Yes! En ny vecka och misstänksamt att magkatarren är påväg tillbaka. Lunchen avslutades illa kvickt iaf. Smakade inte så jättegott. Hur som helst, 4 dagarsvecka och en konstig midsommar. Förra årets var mitt livs bästa och i år ska den bli mitt livs sämsta. Verkligen att göra en 180 och bara vända. Andra får det tvärtom mig.

Nåväl, livet har väl tänkt sig att det ska vara såhär då.

Då får det vara såhär. Jag får ha ont i resten av mitt liv.

Japp! Så blidde det tisdag, jag skulle åka till tandläkaren efter jobbet, ptja, först var jag tvungen att matcha lite prover kring kl 16.35, det är ju förvisso mitt egna fel, kunde tänkt lite mer på det... nåväl sen ska man bege sig moot bussen! Nej, då kommer inte aset. När den väl kommer så är kl 17.35... jag ska vara i Östhammar klockan 18.20 så good luck with that..

Ringer folktandvården och skäller en smula och ska nu istället hitta en folktandvård i Uppsala som det ska vara.

På bussen som för övrigt är inlånad från Västtrafik (coinsidence?) utan jäkla AC åker jag så till Gimo.

Livet hånar mig verkligen. Ingen tur what so ever. Jag har hål i tanden, påmints om att mitt ex inte är med mig utan sitt gamla ex/nya tjej... och suttit i en buss i hundra minuter... Så LESS!

 

Imorrn kommer jag få gå upp kl 4.00 för att bussarna mellan Uppsala - Gimo är försenade tack vare friggin ombyggnad av vägarna... RrrrrrrRRrrr

I won't leave. Trust in my love honey, it's a genuine feeling.

Kommentera

Publiceras ej