Flingor och fil är skogshuggarmat.

0kommentarer

Jag vaknade till lite senare än vanligt idag, sovit kass som vanligt. Det är väl i dessa tider som man behöver sova som mest som man sover som sämst. Jag hoppas och vill att praktiken blir bättre, inga sena morgonar blir det då i alla fall. Vilket är på gott och ont kanske.
Så tillbaka till idag, åt lite flingor och fil och nu känns det lite bättre, i alla fall i magen. Ingen träningsvärk heller från träningspasset igår, man kan ju undra om man tog i för dåligt.

Vidare på schemat idag blir väl att tvätta och plugga, se föreläsningar och göra de där förbannade instuderingsuppgifterna som jag missade igår.
Det känns ju ganska underbart att mars går mot ett slut och en ny månad är påväg. Mer vår och närmare sommaren (och min 21 årsdag...) men även närmare examen, ja, jag är snuskigt trött på att plugga just nu. Men efter examen och det faktum att man ska bli alumni och grejer känns ju chokladbiskvi! (alltså bra).

Nu hoppas jag bara att jag får några telefonsamtal eller mail från lite arbetsplatser jag ansökt till så får jag se var jag hamnar sen.

Hej svejs!

Jag vill älska dig imorgon.

Kommentera

Publiceras ej