Here I go again.

2kommentarer

Slänger ifrån mig ett blogginlägg enda från Vara. Jag sitter och myser i soffan och har tagit mig igenom dagens tentapluggande. Ja, så är det jag har såklart inläsningsvecka och den har varit givande. Hoppas bara att klinisk kemitentan sitter som en tjockis i kvicksand. 
 
Imorgon ska det bakas hederliga Chocolate chip cookies, självfallet efter pluggandet. Sen får jag väl se vidare med den här veckan. Torsdag är resdag och fredagen är det tenta sen hem till ma old folks. Ptja, får väl se vad som sker hos dom. Jag har ju en liten taxtjej som saknar mig ganska så mycket, och givetvis en mamma och pappa som saknar mig. Syrran är fortfarande i England på praktik så hon är inte hemma, lite synd kanske.

Får väl se hur det blir med träningen, den lär ju få sig ett uppehåll tills jag kommer hem och den nya kursen klinisk immunologi med transfusionsmedicin börjar. Vilket är aningens frustrerande.

Mitt jobbsökande går vidare eftersom de inte ville anställa studerande biomedicinska analytiker, utan helst ville ha legitimerade i Lidköping. Aningens kass enligt min mening, men jag förstår och letar vidare, är det någon som har vidare tips på sjukhus som tar emot mig så blir jag lycklig och tacksam.

Mhm, nej om man ska avsluta det här blogginlägget och göra lite annat. Hejs!

2 kommentarer

kattungen

12 Mar 2011 19:48

vet du hur avis jag är på dig just nu att du är så bra på kemi? ångest inför kemitenta

China

12 Mar 2011 19:50

Nej, men det är jag inte. Klinisk kemi och kemi är det allt lite skillnad på som tur är. :D

Kommentera

Publiceras ej