Immunologi

0kommentarer

Hinner med ännu ett inlägg idag. I'm on fire! Jag fick äntligen mina kursböcker i immunologikursen. Det är två knappt tre veckor kvar på kursen och jag gillar den verkligen. Två laborationer, en ledig dag och en lördag utan dess like. Det är första gången jag ska åka buss till Enköping :O Av alla platser i världen. Ja, det är inte utan att jag blir förvånad.

Solen skiner på mig och värmen letar sig in mellan dunjackor och nyinvigda vårkläder. Jag införskaffade mig en ny sommarklänning i storlek 36. Ett linne i storlek xs. Nu tänker ni trogna läsare att detta är väl inget konstigt, men för mig är det det. Jag trodde väl aldrig att jag, standardtjockisen skulle kunna ha en liten storlek.

Befinner man sig i Flogsta/Ekeby imorgonbitti får man absolut passa sig och hålla undan. Jag SKA börja löpträna inför blodomloppet den 31a maj. Eller rättare sagt introducera något nytt i min värld. Löpning är bra, trots belastningarna. Mångsidig träning. (Y)

Hur som helst dags att göra annat.

A song opened my heart. Deep inside.

Kommentera

Publiceras ej