Jobbintervju och jobbiga småsaker

0kommentarer

Jahapp, då startade dagen, tidigt med en jobbintervju klockan 8 på klinisk kemi och farmakologi på Akademiska Sjukhuset, Uppsala. Som jag hoppas att jag ska få jobba där. Men det verkade som att allt var positivt så vil får la se vad som sker de kommande dagarna under denna vecka.
 
Allt det här med examen är rätt så komplicerat och jobbigt, allt tack vare mitt examensjobb i Skara, långt bort från Uppsala och alla seminarier för fördjupningskurs 2. 
Blahrgh jag har 7.5 hp kvar tills jag får ta ut min examen, alltså hallååå. Det betyder helt enkelt att jag måste få den kursen godkänd. 
 
Men det ska ordna sig omgående. Det ska bli fint med lite rutin i livet. 
Just nu är allt annat så förbökigt bra. 
 
Hmm jajjemen det är allt roligt som hänt i mitt liv. Effektiv som bara den har jag varit. Så, vi får la se vad det kan ge för utdelning.
 
And he said; take my hand, live while you can, don't you see all your dreams lie right in the palm of your hand.
 

Nepp nepp, nu ska jag göra annat än att dega omkring vid datorn! Ha det! /Chinow.
 
If you ever put your eyes on me again you will realize what i've tried to tell all along. Those days will mark you forever.

Kommentera

Publiceras ej