Just a glass of wine

0kommentarer

God morgon. 
Till tonerna av Red - Not alone så skrivs detta inlägg. 
Det är rätt så kyligt i mitt rum och jag har lite lätt huvudvärk. 
Det gör inte så mycket nu när jag tänker efter.  Det är så mycket annat som tumlar omkring i min värld just nu. 
Jobbsökerier och i väntan på en legitimation som verkar ta föralltid på sig. 
 
Jag förgyllde kvällen med ett glas rosé. Aldrig trodde jag att jag skulle tycka om det. Jag har lite svårt för vitt och rött vin, men rosé föll helt i min smak. 
 
Imorrn är det tydligen fredag. En del att göra har jag också. Tycker inte om att vara ledig. Så jag ska se till att få fart i min jakt på det eftertraktade examensbeviset och legitimationen. För nu vill jag jobba! 
 
Awell it's just how life goes and I just have to go with the flow of it. Someday I find just the perfect man who was ment for my life, and my dreams. Gooddays!
 

Dags att krypa ner under täcket och sova en sväng. Antar att någon ute i detta land läser det här. Förmodligen inte någon jag känner eller har känt. Men alla ni andra fina läsare, godnatt och tack/ Chinow

Kommentera

Publiceras ej