Numera erkänd natt-/morgonbloggare

0kommentarer

God afton/ alternativt god morgon. Jag har påtagit mig vanan att sitta uppe och bara sudda ut natten. Till tidig morgon då jag av ren utmattning somnar. 
 
Det blev såklart ingen resa norröver för ett stort vad-man-nu-kan-kalla-skiten. Det är så fel tidpunkt som möjligt att anklaga mig för något som inte stämmer. För jag viker inte en tum och tyvärr så kommer jag nog aldrig ta tillbaka den vännen. Tyvärr men så är det. 
Jag vet att hon reder sig ändå, hon är så stark. 
 
Jag hittar mina sätt jag också. Förhoppningsvis. 
Snart får jag hålla i mitt examensbevis också. Därefter dröjer det nog inte länge innan jag har en legitiamtion. Jag har snart nått mitt livs mål. Ett yrke, en titel. Min dröm.
 
Men jag har fortfarande en annan dröm, men den ändrade form radikalt för inte sålänge sen. Den har dock liknat det här alltid. 
 
Jag hoppas jag hittar min egen lycka en vacker dag. 
 
Nu ska jag strax lägga mig. Först ska jag lyssna färdigt på Miley Cyrus - When I look at you.

Kommentera

Publiceras ej