Produktiv måndag.

0kommentarer

Mors! Jag vaknade i söndags med en träningsvärk i baken from hell. Vettefasen vad jag hittade på i helgen som kan ha skapat den.. Hmm jo nu minns jag ;) 
Åh jösses! Jag var på Eldfest i Österbybruk i lördags och svänghungrare vad roligt jag hade. 
Men.. hrm det som hände där, stannar där. 
Så söndag var det en sliten och trött China som drog fram dagen igenom. Men idag har jag varit som pånyttfödd nästan. Trots smärta i musklerna. 
 
Drog fram som en orkan i huset och städade och gjorde finare än vad det var innan. Klippte gräset på baksidan och nu sitter jag och myser lite. Har fixat klart det sista på rapporten så nu hoppas jag äntligen äntligen att den är färdig. 
 
Så imorrn ska jag till läkaren sen ska vi se vad som sker resterande tid av veckan. Får se om jag får tillbaka mitt gamla jobb på KKF ock. mwihihih en aning spännande! 
 
Hejvejs! /Chinow

Kommentera

Publiceras ej