Nytt år, ny tid.

0kommentarer

Det nya året väntar på tröskeln. Det gör mitt liv också, det är så trist att vänta på att något ska hända och bli bra. Men vet du/ni (who ever who reads) vad!? Ibland måste man göra något själv. 
Det gör jag. Mitt liv kan inte bli annat än bra som fan. Fast jobb, boende i faggorna och jag är välmående. 
 
Körkortet ska tas innan 2015 har jag bestämt. 
 
Träningen ska få sig en puff i rätt riktning. Vem vet, kanske kommer en karl och slokar, på jobbet, på bussen, who friggin knows? 
 
Vill man läsa mer om min träning så är det så att det finns en sida för det också! På http://chinow.shapemeup.se kan man hitta det. Där kan man följa ett mer svettigt jag i jakten på den efterlängtade ketosen och viktraset.
 
Eftersom detta är en blogg med mycket personliga inlägg så får man om man läser förstå att detta är min privata källa till styrka, där jag häver ur mina känslor som river mitt inre. 
Dessa är rätt många och rätt konstiga och för en och samma person i mitt förflutna. Det är dags att lära sig att sluta oroa sig och sluta bry sig. Människor som inte bryr sig om mig är inte värda min energi heller i retur. Tråkigt nog. 
Jag är en person som trots allt ställer upp i vått och torrt. Men jag tror att jag för mitt eget bästa ska begränsa mig en smula. 
 
You are that person I would give my life for. I already have, several times aswell. I have saved you in more ways you can count. Still you spit in my face and throw your hate straight for me. You have no interest. 
I see your life in pieces and in that state you should know better than to bite the hand that feeds you. 
 
Well happy hunting. You are not my catch. Not in this life. Not ever.

Kommentera

Publiceras ej