Fet och less.

1kommentarer

Hej och godkväll! Nu är jag både fet och less. Less på att folk påstår att jag inte alls är fet, vadfan vet dom? Står dom på min våg? Har dom mig i spegelbilden och känner dom av min kropp? Nej. 
Jag har vägt så mycket mindre och nu känns det fasen inte bra längre. Mina friska kilon är inte längre sköna. Dom ska BORT!
 
Klickade hem två burkar ursobol. Får se vad det kan göra tillsammans med gym hela veckorna ut. 
Jag vill ha fina muskler och en fin kropp faktiskt. Så det ska jobbas. Ätas mer rätt än tidigare. Och! Såklart må bättre.
 
Hejvejs! Det blir pöwer! 
 
Ha det. 
 
Chinow.
 

1 kommentarer

Andreas

17 Nov 2012 19:14

Det är helt okej att tycka så, så länge man inte går överbord. Jag har nyligen gått ner 25 kg på cirka 6 månader. Det går. La om hela mitt sätt att äta och träna.
Har 10 grejer som jag kan rekommendera att äta om du vill bygga muskler. Äpple, keso, sparris, bönor, grapefrukt, olivolja, potatis, ruccola, mandel och koffein.

Kommentera

Publiceras ej