En typ av rutin!

0kommentarer

Jaah men visst, jag kan ju berätta för min skrala skara läsare att jag knöp jobbet!
Jag kommer alltså från och med måndag den 10e september att jobba på klinisk kemi och farmakologi på Akademiska Sjukhuset i Uppsala. Det kommer innebära en hel del pendlande och robotliv. (dvs. vakna, jobba, äta, träna, sova).
 
Sen om jag hinner blogga får vi se. Jag kommer jobba skift så någon gång kommer ett inlägg turligt nog trilla in. Så bloggen lägger absolut inte ner. Så roligt ska vi inte ha det. 
 
Hade ju hoppats på att CG skulle ta över när jag jobbade men nää. Han sover mest. Jag hör hur han snarkar tungt från sin röda lyxlya. 
 
 
Köpte mig föresten en uggla. Den lite mindre på bilden, den som blundar. Den var så söt så jag kunde inte behärska mig. 
 
Den större såg allt för.. läskig ut för min smak. 
 
Så i helgen kommer min storasyster på besök från Gävle. Iofs kommer min yngre syster ock men det är inte henne vi ska fira denna gång. 
 
Och höst som det snart är så är det ju sjääälvklart att jag ska åka på ett munsår. Fyförfan vad det sticks. Så imorrn blir det till och kleta in det med vectavir. :P
 
Nu är det snart dags att knata i säng.
 
 
Godnatt/ China
 

Kommentera

Publiceras ej