Söndag igen.

3kommentarer

Det går ibland lite för fort, speciellt då det är helg. Hade mig en mycket trevlig men blöt helg. 
Har barnvaktat Lizzy också och det var mysigt även om det regnsnöade hela lördagen.. Ganska drygt väder.
 
Imorgon ska jag inviga mitt supersnygga Better Bodies-linne. Galet snyggt är det och jag kan, om jag har mer än 3 läsare slänga upp en fin bild på det sen haha. 
Nedräkning för blodomloppet är i full speed också. Hoppas det går bra som det gjorde förra året. 
 
I torsdags jobbade jag min första kväll och det var en mycket annorlunda upplevelse... nej. Haha det var bara så mycket skönare, tystare och ungefär som om man regerade på labbet helt själv. Väldigt fint! 
 
Dags att kasta in sina benisar i duschen och sen ta en kopp te innan man trillar i säng. 
 
Godnatt!
 
Give me a reason not to.. decline you. Cause now you just waste my time.

3 kommentarer

Spöket Laban

14 Apr 2013 22:14

We want pics :D

Och kul att ditt kvälsskift gick bra :)

Svar: You can have one mister! ^^
China.

Spöket Laban

16 Apr 2013 17:39

Ser framemot att se detta^^

Bergtorp

16 Apr 2013 20:53

Då har du åtminstone 2 följare som vill se bilder.

Kommentera

Publiceras ej