Kill, fuck, marry

1kommentarer

are the things I wanna do to you...
 
Hejsan! Jag sitter just nu och lyssnar på en underbar låt. Nikki Williams - Kill Fuck Marry

Imorgon är det måndag, vanlig arbetsvecka. Jag hoppas allt är gott med de jag bryr mig i. 
Alla andra kan ta sig där solen ikke skiner.
 
Sitter här med Sigrid (katten alltså) som fyller hela 18 veckor idag. Hon har såklart bättrat på mina tapeter extra idag. Dom ser nu ut som riven ost. 
 
Hösten är påväg och jag hoppas allt förändras till det bättre. Jag är less på folk som förnekar känslor, inte kan förändras eller är idioter. Bäst är ju om personen innehar alla tre egenskaper. 
Det är en resning i antågande, denna gång på min telefon. När allt är i sin ordning ska alla som inte är berättigade min kontakt raderas. 
 
Min sommar var inte precis den jag haft i tankarna. Den blev precis så som jag inte hoppats på. Gamla spöken återvände, vänner bröt med mig och framförallt så hade jag en dålig semester. 
 
Jag ska inte önska mig en bättre sommar nästa år. Den kan ju bara bli bättre :> 
Jag ska inte ens höja mina förväntningar eftersom det mesta skiter sig ändå. 
 
Ha en fin sensommarkväll! 
Chinow.
 
The ghost of you will be proven wrong! 
 
Kill, Fuck, Marry are the things I wanna do to you
Your love drives me crazy but my bullets pass right through. Supress and smile loser!

1 kommentarer

Spöket Laban

25 Aug 2013 23:38

Åh kollade din blogg igår och hade hoppats på att du skulle skriva något.

Men idag hade jag tur :)

Låter ju tråkigt med allt som hänt. Men får hoppas det går framåt nu i alla fall :) eller du får se framåt och skita i det som varit.

Och tyvärr så blir ju aldrig något som man tänkt sig.

Men oftast kan man göra något bra av det ändå :)

Kommentera

Publiceras ej