Pösmunkar och slapprövar.

0kommentarer

Ja men eller hur, jag är på gymmet och svettas likt Svettlana. Skiten rinner fullkomligen om mig. Hoppar på bussen hem och vad får jag se efter min dusch? Jo, en riktigt fetpadda. 
Magen är stor och svälld, brösten är överallt och benen, de stackars låren.. var är dom separerade? Nää just det. 
 
Jag har fuskat med maten och vikten kliver så sakteligen uppåt. Det är ju jul, det är ju helg, det är ju.. jag är sjuk... Näj! Jag har bortförklarat tillräckligt, det är finito! Carbs goodbajs foäääver! Hello fat, protein and greenies. I salut thee! 
 
Ja vafan, jag har sagt det förr och jag säger det igen, NO MORE CARBDAY! Det är fan hemskt att jag faller tillbaka och jag ser resultaten så klart och tydligt.
 Pösmunkamagen och slapprövet, mina vänner.. Ni ska nu dö. 
 
Min kärlek till avocados, ägg, grädde och givetvis vatten och kaffe.. ja. Det ska väl bli människa av mig också. 
Dags att falla i ketos. Yääh! 
 
Fridens! Hejs!

Kommentera

Publiceras ej