Den där pirrande känslan.

0kommentarer

Som man får när en attraktion uppstår. Ja, ni vet. Heheh. 
Spännande ovetskap. 
 
Jag ska precis gå från provmottagningen till allmänkemiinstrumenten Architecht. Fy det ska bli intressant men! Samtidigt hade jag önskat att vara kvar en liten stund. 
 
Pirrandet, det bor där.
 
Det känns så säkert att vara där ock. Jag kan ju hela provmottagningen. Det är min safe zone. Nu så kommer jag på lite mer nygamla marker. Det enda jag gjort på Architect är ett projekt jag hade i termin 3-4 på min utbildning, det är ungefär snart två år sen. 
 
Haha men det ska nog gå fint. 
 
Annars går jag till gymmet, svettas och kör hårt som helsefyr! 
 

Jag går i tankarna på att köpa mig en kettlebell. Det kan ju vara kul och mångsidigt.
Så på måndag blir det köttande igen! Hela veckan ut ^^
 
Ha det!

Kommentera

Publiceras ej