In peace

0kommentarer

Jag antar att jag har kommit till ro, till ro med det mesta faktiskt. Jag har ingen anledning att stressa mig in i virret med nätdejting. Nej! Jag tänker ta allt med ro. 
 
All you need will come, in perfect time. 
 
Det tror jag på. Därför så låter jag det ske i all sin tid som det vill. 
Han finns där ute det är jag säker på. Kanske jobbar han på Akademiska Sjukhuset... Haha sannolikheten är rätt stor ju, tänk efter, arbetsplatsen sväljer ganska många män hehu. 
 
Nu jobbar jag ute på Architecht som sagt, det är vansinnigt kul. Trots att jag till och från rymmer tillbaka till provmottagningen. Han kommer ju i luckan ibland, han som jag spanat in nu sen säg...november. 
Det är väl dags att det tar och händer något i den frågan snart innan jag låter det vara bara. 
Han kan mycket väl vara upptagen. En så snygg karl är sällan singel. 
Sen slår det mig och jag är banne mig också snygg.. och singel haha. Så det är aldrig omöjligt.
 
Det är så dags att ta sig en sovare, imorgon ska jag troligen försöka hinna ut på en löp innan det är friggin knutmasso. Då ska jag vista mig inomhus.
 
Godnatt, godmorgon och ha en så bra dag! 
 
Kram Chinow.

Kommentera

Publiceras ej