Instrument 4 och nytt boende!

0kommentarer

Jahaja mina vänner och ovänner! Jag kan härmed berätta att jag, CG och sängen kommer att flytta. Till en tvåa. Var får man veta om man frågar snällt. Antagligen kommer det bilder på det senare. 
Jag är sååå nöjd. Jag har allt nu nästan, det saknas ju bara en ordentliger karl och ett körkort. Sen är jag fullkomligt vuxen. 
 
Ja.. Hus, det kommer väl senare misstänker jag. 
 
Men jag är på upplärning som ni kanske vet på jobbet och nu kan ni tro att jag är snurrig. Jag har förflyttat mig till den lite knöligare Architechten, den som kör läkemedelsanalyser och andra udda analyser som inte 1an och 2an kör. Det innebär också att även om den kör färre analyser så behöver den både kalibreras och köras kontroller oftare. = mycket mer att hålla reda på. 
 
CG är jättelycklig btw han har french maidutstyrslen på och städar sin röda bag... vad han inte fattar är ju att han får bo kvar i väskan. Haha! Han är så dum den lille rulten.
 
Så nu vet ni vad jag gör i början av feb. Kontraktet skrivs nu på fredag och överlåtelsen blir den 1a februari.
 
 
Ha det gött mina gnuttar!
 

Kommentera

Publiceras ej