Efter midsommaren

1kommentarer

Det blev kaos igår, med nakna män som sprang lös och fulla kvinnor. 
Jag personligen höll mig rätt så gott i schack. Inte för full och inga fulragg. Bara jobbiga drägg som skulle ragga på mig... 
 
Nåväl midsommaren innehöll inga större dåd ändå, jag hade en trevlig kväll.
Det hoppas jag ni hade också.
 
If you fall, I'll catch.
If you love, I'll love,and so it goes my dear.
Dont be scared you'll be safe.
This I swear if you only love me back.


Dags att göra lite nytta. Handla och laga en gammal lax som legat allt för länge i frysen. Till det lite kamuttvete och grönisar.
Får se hur det blir som lördagsmiddag ^^ 
 
Ha det gott era mörtfransar! 
 
Hejs Chinis.

1 kommentarer

Spöket Laban

23 Jun 2013 09:59

haha låter som en klassisk midsommar ;)

massa drägg och annat haha.

Jag hade en lugn midsommar och det var väldigt skönt. lyckades ändå bli bakis konstigt nog :p men var nog för det var typ 28 grader hela natten och kvaft som en öken.

Kommentera

Publiceras ej