The rain will wash you out of my hair, my mind..

0kommentarer

Det har regnat konstant i 3 dagar, det är väl ändå dags att solen börjar skina lite. Tur att jag inte har semester ännu, det hade varit en smula tragiskt. Så det får bli att försöka byta grafikkortet på riktigt, till en början trodde jag bara att det var skärmen det var fel på, men ikke. Hela skiten blinkar fortfarande likt en jäkla trasig epelepsilampa på T-centralen.
 
Nej okej kanske inte så. Den säger att grafikkortsdrivrutinen slutar svara vilket är mindre lyckat.
Det känns en smula som om jag ska köpa mig en ny dator. 
 
På måndag är det jobba igen. Det ska bli lite skönt och det är dessutom midsommarafton på fredag. Kvällsjobb på torsdag och fredag ledig ov korse.
 
CG har stängt in sig i väskan.. han är rätt sur. Han säger att han inte hittat sin sommarform ännu. Men CG är ju alltid form rund och fläskig. Så jag förstår inte vad han tjurar så för.
 
Jag har haft ett trevligt veckoslut även om det har regnat precis hela tiden.
Imorgon åker kompisPeter home till Skara igen.
 
Nu är det dags att skrubba helgskiten av sig hejehejs!
 
Chinow

Kommentera

Publiceras ej