There is nothing you don't want to fix...

2kommentarer

except your broken relationships... forever wrecked on a lonely beach somewhere. 
 
God afton! Jag har med fin åskoväderhuvudvärk tagit mig tillsammans med bästa Linda till Uppsala för shopping på IKEA och Coop, 
Det gick fint och vi hade en fin afton i bilen samt respektive varuhus. 
 
Nu har jag fortfarande ont i huvudet. Har ätit makaroner, vitlökssalt, tusen köttbullar. en bit daimtårta på IKEA och fattiga riddare. Jag är mätt som en gnu. 
 
Lyssnar i dagsläget på Parachute - forever and always.. den låten hade fått mig att gråta tidigare. Men eftersom jag inte saknar någon eller älskar någon man så berör den mig inte på ett fysiskt sätt. 
Inte lika kraftigt i alla fall. 
 
Sometimes I wonder how you are, then I remember you left me to feel better. So if you're unwell... suit yourself. 
I'm sorry, but you made your bed, so sleep in it.
 
 
 
 
 
Mitt loppisfynd! 3 fina LP-skivor. Gör sig väldigt bra i lilla Amsterdam.
 
Hejdå! Ha en trevlig måndagkväll!
Chinow.
 

2 kommentarer

Spöket Laban

10 Jun 2013 23:06

Fin uppgradering till lilla Amsterdamm :)

D e ja

13 Jun 2013 00:56

I am unwell indeed:/

Svar: You deserved it all togheter then. Only proves that even idiots acting heartless have a heart. But that is also only a theory.You owe me and you shall now pay and then you will be dead to me.
You must never help the ungrateful. My lesson is now learned.
I go on smiling every day and you will drown in thick black muddy waters.
That is just how life goes. Karma baby!
China.

Kommentera

Publiceras ej