...But baby, today is a good day.

0kommentarer

Det är söndag, påskdagen, jag har precis passat färdigt Amos och är två tröjor rikare. Jag har suttit i min lilla soffa och bara tagit det lugnt, tänt ljus och ser på MTV av alla kanaler haha. 
 
Jag passade som sagt den lilla myseknoen en hel helg, torsdag kväll kom han hem till mig och vi hade oss en riktigt fin helg han och jag. 
Han åt sin mat och jag min. Jag gjorde faktiskt en gryta på älg som var helt otroligt god. Idag blev det tyvärr bara köttbullar och makaronisar. Orken fanns liksom inte där. 
 
Jag får bli bättre på att laga mat när orken inte finns. Tur är väl att det blev ett par matlådor älggryta haha. 
 
Första april, får se hur lurad jag blir imorgon eller om jag lurar någon. 
 
Some days are bad, some are worse, but baby, today is a good day. 
I wish we solved the problems that torned us apart instead of sweeping them under the carpet.
Maybe it's all for the best,
I just don't see any good in this, no.
Maybe we'll find something better
But the lovers that leave us
Will always hold the place
Yeah the lovers that leave us
Will always hold the place
 
Jag ska i alla fall ha den bästa sommaren någonsin i mitt liv. Eller åtminstone den bästa på 2 års tid. 
 
And since we're being honest, I feel I should tell you
I've been filling up the empty space between you and I

Between you and I, he could never compare to you
Between you and I, I still keep your pictures underneath my bed.
 

Ha en fin vår och en fortsatt fin kväll.
China.
 
Finally I can see that I don't need you to survive.
 

Kommentera

Publiceras ej