Helg igen.

0kommentarer

Äntligen helg! För fytusan så trött jag är, min hals är i kras och jag är i chock efter förra helgens tokigheter. Men det är borta och nu är dags för nya tag. 
 
Det är träningsvecka, denna vecka blev ju sådär. Så imorgon ska jag försöka mig på en tur i Easterbybruk. Spänd förväntan alltså. Mina hörlurisar har lagt av till S3an.. så det blir till att inhandla mig nya. För ska man ut och springa eller dra ett pass på gymmet, eller bara som jag i vanliga fall gör, åka buss så är det trevligt med fungerande hörlurar. 
 
Jag ska planera denna helg faktiskt. Så det blir jag och planeringsblocket. Yeey! 
 
Hey, that car has a punctured tire...-Where? Just, there, there and oh riiight about there!
 
And! The truth is just a terrible thing! 
 
Haha ja, jag ska träna och bli fan så snygg(are) till sommaren. 
Jag hoppas verkligen det ger resultat.. om jag så ska bo på gymmet. För jag behöver det känner jag. Dags att sluta attrahera muppar och kanske börja dra åt sig mumsmän! Förhoppningsvis lika mumsiga på insidan som utåt sett. 
 
:D Das ist alles für den aften! Hejvejs.
 
Chiniskij

Kommentera

Publiceras ej