Det här konstiga som bara kan inträffa ibland.

1kommentarer

Ibland kommer det förflutna oinbjudet ikapp dig. En dag du egentligen inte vill. 
Nåväl jag ska fira min födelsedag på jobbet med mina fina arbetskollegor. Så är det när man har sjukhusjobb. Har jag kikat rätt så ska jag jobba även nyårsafton, så no party for me :) Eller ja, det beror ju på om man har förmiddagspass eller kväll osv. Vilket fall hinner jag hem innan 12-slaget.
 
Hade Lisa och Ylva hemma igår i lägenheten på fika. Jag vill tacka så otroligt för fina presenter och fint sällskap. 
 
Jag ska odla lite i mitt lilla kök och läsa en bok som verkar vara kalasrolig :D
 
 
En kvinna på väg att bli gammal och gnällig ;) 
 
 
Och mitt lilla favoritmysarknorvpaket som fyllde 8 år igår! <3
 
Nää dags att fräsa köttfärs och dricka kaffe! 
Hejs Chinow 
 
The lovers that leave us will always hold a place...
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Spöket Laban

04 May 2013 17:46

Grattis Snygg Mangon! :)

Ha en fin dag!

Kram

Svar: Tackar ^^ Kram.
China.

Kommentera

Publiceras ej