En tumult tisdag.

0kommentarer

...Babyy, baby are you listening? Wondering, where you've been all my life.... 
Miley Cyrus.
 
Hej! ligger här på sofflocket med katten och glor på, hör och häpna, fotboll. Katten vars tassar håller krampaktigt i mig när hon sussar. 
CG är en smula avundsjuk på Sigrid. Han har nämligen inte vistats utanför väskan sen jag städade den för två månader sedan. 
På tal om inget alls! Sigrid går och fyller ett halvår idag! Hon är så stor min lilla gittknorv. Grattis på henne och hennes två systrar. 
 
Det var otroligt mycket på jobbet och jag har sprungit som ett skållat troll mellan sänkor och allmänkemiska prover. För att sedan ta ett par brejks vid blodgasinstrumentet. 
 
Imorgon är en ny dag. Nya krafter och nya äventyr. 
Igår gav jag blod för tredje gången i mitt liv. Pinsamt att jag har varit blodgivare i 3 år och ändå bara givit så få gånger. Faktum är att jag bytit partner eller skadat mig på jobbet för frekvent hahah. Därmed så blir det uppehåll. 
Gåvan jag fick är väldigt bedårande, en snygg t-shirt. 
Bild kan tänkas att komma om intresse finns. haha om inte annat ge blod så ser du själv ;)
 
Ha det så gott därute människor! 
 
Chinow.
 
Min lilla Sigrid! <3
 

Kommentera

Publiceras ej